2011. november 23., szerda

DANYIIL HARMSZ NEGYVENNÉGY PICI PINTY 1980 - Jelenlegi ára: 590 Ft


„ ELŐSZÖR – rágyújtottam egy kis dalra, és útnak indultam. MÁSODSZOR – odajött hozzám Petyka, és azt mondta: – Veled megyek én is. – És ketten mentünk tovább, énekelgetve. HARMADSZOR – ahogy mendegélünk, meglátunk egy emberkét az út szélén. Alig volt nagyobb, mint egy kisvödör. – Hát te ki vagy? – kérdeztük tőle. – Én vagyok a világ legkisebb embere. – Tarts velünk! – Jól van. ” Negyedszer egy hosszú emberrel találkoztak, ötödször egy szamárral, azután egy csónakkal átkeltek egy szépséges tavon és így tovább. Minden gyerek szeret magáról hallani, örül neki, ha a felnőttek vele együtt mulatnak, cinkosan kacagják a világot. Danyiil Harmsz aztán érti a tréfát! Jó humorral megcsipkedi a gyerekeket, felnőtteket, de úgy, hogy senki se érezze magát megsértve, csak jót mulasson önmagán, a másikon. Versek, mesék, tréfás történetek váltogatják egymást a sajátosan szellemes szovjet író-költő kötetében. Réber László humoros illusztrációi, Rab Zsuzsa nagyszerű fordítása még vonzóbbá teszik a kisebb és nagyobb gyerekeknek egyaránt szórakoztató könyvet, mely második kiadásban jelenik meg.
JÓ ÁLLAPOTBAN
7000 ft felett ingyen posta 20 kg-ig!!!
Nézd meg a többi aukciómat is, postaköltséget spórolhatsz.
Személyesen átvehető Budapest belvárosában munkanapokon (Arany János u. i metró, Oktogon) vagy ajánlva postázom.



Jelenlegi ára: 590 Ft

Az aukció vége: 2011-12-11 00:15
. DANYIIL HARMSZ NEGYVENNÉGY PICI PINTY 1980 - Jelenlegi ára: 590 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése