2011. május 25., szerda

Sugarbird Exclusive nyári ruci S/M, 1x viselt - Jelenlegi ára: 5 590 Ft

Sugarbird Exclusive kollekciós nyári ruci, gyönyörű, elegáns és szexi!!!
Nagyon nőies, szépen dekoltált, előnyös fazon! A csípőjén szép szatén szalaggal köthető meg, kétoldalt masnival összehúzható az anyaga, így állítható a ruha hossza. Egyedi darab.
Anyaga elasztikus, rugalmas, sokat nyúlik, ha kell. Mérete S-es, de a rugalmas anyag miatt M-esre is simán jó.
1x viseltem, gyakorlatilag szinte új a ruha! Eredeti ára 15. 000 Ft!
Méretek:
derék 33 cm (legalább 10 cm-t nyúlik)
csípő 40 cm (legalább 10 cm-t nyúlik)
hossza a képen látható behúzott állapotban 90 cm, de ennél hosszabbra is engedhető!
Átvehető személyesen Budapesten vagy postán ajánlott levélként előre utalást követően. Az ajánlott posta ára 580 Ft.
Érdemes benézned hozzám, sok szép és megkímélt saját ruhát tettem fel, nem turkálósak, mindet én vettem, sokat nem is hordtam!!! Márkás rucik hihetetlenül olcsó áron, csak vigyék! : )
Ha bármilyen kérdésed van, kérdezz bátran!
Jó licitálást!



Jelenlegi ára: 5 590 Ft

Az aukció vége: 2011-06-12 02:37
. Sugarbird Exclusive nyári ruci S/M, 1x viselt - Jelenlegi ára: 5 590 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése